tiistai 6. tammikuuta 2009

Viime vuoden tekoset - Last year's knits

Yllätyin kun kävin läpi vuonna 2008 valmistuneita neuleita. Niitä oli aika paljon. Siis minulle paljon. Kun olen aika hidas ja inspiraatiolla käyvä neuloja.


I was surprised when I counted last year's knits. There were a lot of them - I mean a lot for me. Because I'm slow. So I was surprised.

Vuosi 2008 oli minulle lapasvuosi, mikä on ihme sillä en koskaan oikein ole osannut tehdä lapasia. Näistä yhdeksästä parista omaan käyttöön jäi kaksi.
I seem to have made nine pairs of mittens, which is odd because I've never really considered myself as a mittenmaker. Only two pairs were for my use.



Sukkia (ja säärystimiä) tuli tehtyä vähemmän kuin olisi ollut tarvetta. Näistä sukista vain yhdet tulivat omaan käyttöön ja nekin on jo loppuunkulutettu.


I made five pair's of socks and one pair of legwarmer's. I should have made more.




Pipoista yksi jäi omaan käyttöön, muut menivät omille lapsille tai hyväntekeväisyyteen. Hyvin yllättynyt olin siitä, että tuossa alla nähtäviä muita tuotoksia tuli tehtyä näinkin paljon. Näistä Thermalia, Aleita shelliä ja Kiriä on käytetty todella paljon ja tiedän, että äitini on käyttänyt syntymäpäivälahjaksi saamaansa liiviä paljon. Green day on purkulistalla, koska se on loppujen lopuksi liian lyhyt.



I have to say that I have used Thermal, Aleita shell and Kiri a lot. But Green day vest is going to be frogged. There's nothing wrong with it other than it being too short.

2 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Hienoja käsitöitä sait kyllä aikaan, ja olen tainnut aika monta noista nähdä livenäkin ainakin puikoilla. ;)

henna kirjoitti...

Sulle haaste mun blogissa :)

Paljon oot kyllä saanu aikaan! Onnittelut vaan.