lauantai 25. huhtikuuta 2009

Koukussa - Addicted to

Tiedä häntä, kuinka tässä näin kävi, mutta olen jäänyt koukkuun pitsihuiviin. Kuvien ottaminen keskeneräisestä pitsihuivista ei ole vahvuuksiani, joten mallin ihanuutta on vaikea nähdä. Jos ikinä saan tämän valmiiksi, niin siitä tulee ihastuttava.

Lanka on 100%:sta bambua (SWTC:n XIE) ja hyvin ohutta. Näen sieluni silmin kuinka kauniisti tämä tulee laskeutumaan.

Tämähän on siis mysteerihuivi, Kristelin Springtime Swirl. Kolme ensimmäistä vihjettä valmistuivat ihan hetkessä. Nyt ollaan siinä vaiheessa kun eteneminen hidastuu, onneksi on jääkiekon MM-kisat.





I joined a mystery shawl KAL, Springtime Swirl, and I'm completely addicted to this pattern. The first three clues were finished in no time but now it's slowing down. I just hope I can finish this.

4 kommenttia:

Hansu kirjoitti...

Mä oon jumittunut nyt kakkosvihjeeseen. Vaatii niin paljon keskittymistä tuon neulominen ohuella langalla! Jospa se siitä etenis ajan kanssa.

Mä tein tuosta bambulangasta kaksinkertaisena huivin. Multa ei oikein luonnistu noiden ohuiden lankojen neulominen, mutta taas yritän..

-sanna- kirjoitti...

Minulla on nelosvihje menossa, hitaasti. Ja puolet ajasta olen sitä mieltä, että puikkokoko on liian suuri. Näyttää ihan harsolta näin ohuella langalla. Toivon vain, että lopputulos näyttää sitten hyvällä tavalla harsomaiselta.

kate kirjoitti...

Holy mackerel! That's gonna be a real beauty when it is finished - I have complete confidence you can do it,too!

Piia kirjoitti...

Oi tämä näyttää hyvältä!!